Facebook & Social Media - Få kontrol med dit marketingsbudget

Facebook & Social Media

Direkte interaktion og kommunikation med dine kunder. Det er Facebooks største styrke. Facebook vil aldrig erstatte din hjemmeside, men virksomhedens Facebookside kan give dine kunder mulighed for at interagere med din virksomhed på nye måder.

“Bertel har gennem længere tid administreret vores Facebookside. Dette har resulteret i direkte mersalg og større kendskab til Redoffice Konpap blandt privatkunder.”

Anders Christensen

Direktør, Redoffice Konpap

Betaler du for ”Måske virker det”?

Traditionelle annonceringsplatforme i aviser, radio, biografreklamer, sponsorater etc. har alle sammen en ting til fælles, når vi taler om, hvorvidt du får noget for pengene. Det er meget svært at sige noget konkret om. Sådan er det ikke med annoncering på nettet.

Her kan du altid få statistik, der viser præcist hvad du har brugt dine penge på, hvad du har fået for det og hvad det har givet dig retur.

Annoncer til din målgruppe

I modsætning til gammeldags annoncering kan du med annoncering på sociale medier annoncere direkte til din ønskede målgruppe.

F.eks.:

  • Sælger du børnetøj, hvorfor ikke laver du så ikke en annonce til mennesker der har været gift i 8 måneder – Statistikken siger, at de snart skal bruge børnetøj.
  • Er du håndværker, så kunne nye boligejere garanteret være interessante at annoncere til. De har lige købt et ”håndværkertilbud” og står nu og mangler håndværkeren. Det er da dig!

Findes der ikke en præcis målgruppe til dig, kan vi bruge Facebook til at indsamle data, så vi kan lave en til dig.

 

LinkedIn – Virksomhedens platform

LinkedIn giver dig avancerede muligheder for at annoncere til specifikke virksomheder og jobfunktioner, præcist hvor det passer. Prisen er højere end hos Facebook og f.eks. Google Adwords, men målretningen kan være endnu mere præcis.

Sidste nyt

NJA Furniture

Som jeg stod der og kikkede ned i hallen, der markerede begyndelsen på 42.000m2 under tag, kunne det hele godt se lidt overvældende ud. Fotoopgaven var aftalt til at tage mellem 4 - 5 timer, og den skulle vise de processer der foregik i fabrikken under produktionen...

Virksomhedsfoto til tandlægeklinik

Mere en 200 billeder blev det til, da jeg var inviteret til Ebeltoft for at tage billeder til tandlægeklinik. Billederne er situationsbilleder, personaleportrætter, detaljer og interiør og skal bruges i deres markedsføringsmateriale. De mange afleverede fotos...

Facebookkampagne med video

Facebookkampagner kan øge kundernes kendskab til din virksomhed til en brøkdel af det, det koster at indrykke avis-, radio- eller tv-annoncer.  I samarbejde med Thisted Tømrer & Snedkerforretning har vi lavet denne video, der danner baggrund for indsamling af data om...

Reportager fra Thy Træf 2015

Thy Træf er Danmarks hyggeligste træf, og jeg har været så heldig, at jeg igen i år blev hyret ind til at lave et par reportager fra træffet med musik, maskiner og mennesker. Stemningen til Thy Træf er overvældende god. Voksne og unge er der kun med et formål. At...

Ny hjemmeside til Agger Athlon

Agger Athlon har længe døjet med en langsom hjemmeside. Hjemmesiden var utidssvarende og ikke klar til mobile platforme, hvilket ville koste dem dyrt i Googles søgeresultater. Hvad værre var havde hjemmesiden en fejl i softwaren, der efter kort tid frøs brugerens...

Ny måde at grille på

Bertel Bolt Kommunikation er indgået i et samarbejde med Idébank Thy og Imers Industrimontage om at markedsføre og producere grillstarteren TURBOSTARTER.  TURBOSTARTER er en enkel og genial måde, at tænde op i grillkul i en fart. Det er et tilbagevendende problem, at...

Side 10 af 21« Første...89101112...20...Sidste »