Facebook & Social Media - Få kontrol med dit marketingsbudget

Facebook & Social Media

Direkte interaktion og kommunikation med dine kunder. Det er Facebooks største styrke. Facebook vil aldrig erstatte din hjemmeside, men virksomhedens Facebookside kan give dine kunder mulighed for at interagere med din virksomhed på nye måder.

“Bertel har gennem længere tid administreret vores Facebookside. Dette har resulteret i direkte mersalg og større kendskab til Redoffice Konpap blandt privatkunder.”

Anders Christensen

Direktør, Redoffice Konpap

Betaler du for ”Måske virker det”?

Traditionelle annonceringsplatforme i aviser, radio, biografreklamer, sponsorater etc. har alle sammen en ting til fælles, når vi taler om, hvorvidt du får noget for pengene. Det er meget svært at sige noget konkret om. Sådan er det ikke med annoncering på nettet.

Her kan du altid få statistik, der viser præcist hvad du har brugt dine penge på, hvad du har fået for det og hvad det har givet dig retur.

Annoncer til din målgruppe

I modsætning til gammeldags annoncering kan du med annoncering på sociale medier annoncere direkte til din ønskede målgruppe.

F.eks.:

  • Sælger du børnetøj, hvorfor ikke laver du så ikke en annonce til mennesker der har været gift i 8 måneder – Statistikken siger, at de snart skal bruge børnetøj.
  • Er du håndværker, så kunne nye boligejere garanteret være interessante at annoncere til. De har lige købt et ”håndværkertilbud” og står nu og mangler håndværkeren. Det er da dig!

Findes der ikke en præcis målgruppe til dig, kan vi bruge Facebook til at indsamle data, så vi kan lave en til dig.

 

LinkedIn – Virksomhedens platform

LinkedIn giver dig avancerede muligheder for at annoncere til specifikke virksomheder og jobfunktioner, præcist hvor det passer. Prisen er højere end hos Facebook og f.eks. Google Adwords, men målretningen kan være endnu mere præcis.

Sidste nyt

MG-Schartenlafette 34

I forbindelse med en ny udstilling på Museumscenter Hanstholm, fik jeg lov at optage, hvordan et maskingevær affutage, MG-Schartenlafette 34, skulle betjenes. Det blev der en udførlig video ud af, der er blevet umådelig populær på museets facebook-side....

Reklamefilm til Hanstholm Rejser

2 korte reklamefilm til Hanstholm Rejser, der på 15 sekunder fortæller og illustrerer hvor fantastiske rejser Hanstholm Rejser tilbyder. Opgaven gik ud på, at få fotos til at fremstå dynamiske i en tv-reklame. Det lykkedes. Der er smæk på og det er imponerende, hvor...

Gymnastikopvisning i Sjørring 2017

Endnu engang afholdt Sjørring Gymnastikforening et flot og velbesøgt stævne som afslutning på sæsonen. Både gymnaster og trænere viste engagement og dygtighed, og det var en fornøjelse at få lov til at tage billeder på dagen.   ...

Fritlagte billeder – klar til grafikeren

Ofte bliver et portræt taget for at det skal bruges i en eller anden form for videre bearbejdning. Det betyder, at billederne fra mig i højere grad skal være neutrale, således at grafikeren eller reklamebureauet har billedfiler, der er lette at arbejde med i det...

Pizza på menuen

Også pizzariaer kan bruge gode billeder af deres produkter. Derfor fik jeg lov at lave over 50 billeder med forskellige pizzaer og fast food til et nyt spændende app-baseret menukort. Velbekommen.    

Side 2 af 2012345...1020...Sidste »