Facebook & Social Media
Direkte interaktion og kommunikation med dine kunder. Det er Facebooks største styrke. Facebook vil aldrig erstatte din hjemmeside, men virksomhedens Facebookside kan give dine kunder mulighed for at interagere med din virksomhed på nye måder.
“Bertel har gennem længere tid administreret vores Facebookside. Dette har resulteret i direkte mersalg og større kendskab til Redoffice Konpap blandt privatkunder.”
Betaler du for ”Måske virker det”?
Traditionelle annonceringsplatforme i aviser, radio, biografreklamer, sponsorater etc. har alle sammen en ting til fælles, når vi taler om, hvorvidt du får noget for pengene. Det er meget svært at sige noget konkret om. Sådan er det ikke med annoncering på nettet.
Her kan du altid få statistik, der viser præcist hvad du har brugt dine penge på, hvad du har fået for det og hvad det har givet dig retur.

Annoncer til din målgruppe
I modsætning til gammeldags annoncering kan du med annoncering på sociale medier annoncere direkte til din ønskede målgruppe.
F.eks.:
- Sælger du børnetøj, hvorfor ikke laver du så ikke en annonce til mennesker der har været gift i 8 måneder – Statistikken siger, at de snart skal bruge børnetøj.
- Er du håndværker, så kunne nye boligejere garanteret være interessante at annoncere til. De har lige købt et ”håndværkertilbud” og står nu og mangler håndværkeren. Det er da dig!
Findes der ikke en præcis målgruppe til dig, kan vi bruge Facebook til at indsamle data, så vi kan lave en til dig.

LinkedIn – Virksomhedens platform
LinkedIn giver dig avancerede muligheder for at annoncere til specifikke virksomheder og jobfunktioner, præcist hvor det passer. Prisen er højere end hos Facebook og f.eks. Google Adwords, men målretningen kan være endnu mere præcis.
